FORD BRONCO. NEM FOG CSALÓDÁST OKOZNI.
A régi Bronco kétajtós volt, de az új modell inkább a legendás 66-os verzióra hasonlít. A Ford a Bronco esetében az F-sorozat keménységét és a Mustang szellemiségét egyesítette, melynek ténylegesen is az F-150 és a Mustang között van a helye a portfólióban.
A kerek fényszórók, a szögletes formaterv és a csupasz vázig visszabontható karosszéria (leszerelhető ajtók, leemelhető tetők) igazán stílusosak. Az új Bronco alapból egy 2,3-literes, négyhengeres EcoBoost motorral elérhető, ami 270 lóerős és 420 Nm-es. A váltó hétfokozatú kézi vagy tízfokozatú automata lehet. Az opciók között egy 310 lóerős, 2,7-literes V6-os EcoBoost biturbós motor is található.
A Bronco azonban nem csak munkaeszköz: az utastérben a 12 colos központi érintőképernyőjén a Ford Sync 4 nevű, legfrissebb infotainment multimédiás rendszere van. Vízálló a műanyag kárpitozás, slaggal mosható belső tér és a gumipadlón leeresztő nyílások találhatók.
Elektronikából is vannak opciók: kissebességű tereptempomat (Trail Control); Trail Turn Assist, mely a fordulókört nyomatékvektor-szabályozással szűkíteni képes technológia, illetve az elektromos szervokormányzás (EPAS).